Ce să mănânci pentru a avea un păr frumos


ce sa mananci pentru a avea un par puternic

Daca crezi ca pentru a avea un par frumos trebuie doar sa il speli des si cu produse de calitate, te inseli foarte tare pentru ca daca nu stii ce sa mananci pentru a avea un par frumos nu ai nicio sansa de succes. Nu vreau să vă „amenințăm” dar este important să ținem cont de acest fapt, înainte de a ajunge la dezamăgire pentru că am folosit șamponul scump și cel mai natural balsam care există, dar poate ne regăsim cu părul tern și fără volum.

Cu siguranță este important să folosiți produse de calitate, pentru a preveni slăbirea sau deteriorarea părului la spălare, dar părul trebuie să fie și hrănit din interior și „îngrijit”. Prin urmare, este important ca din alimentația noastră să nu lipsească acele elemente care sunt necesare precum fructele, legumele, ouăle, leguminoasele, cerealele.

Acum vom arunca o privire mai atentă la pentru ce sunt în mod special, dar începem să luăm notițe. Acestea sunt ingredientele unei diete pentru un par sanatos si frumos, pentru a-l mentine asa sau pentru a-l trata daca este casant, tern. Să nu ne pierdem speranța: cu o adaptare la alimentația noastră și la produsele potrivite , părul nostru poate deveni din nou gros și strălucitor și există alimente care ne pot ajuta, de asemenea, să prevenim căderea prea rapidă a părului.

Ce să mănânci pentru a-ți hrăni părul

Puțini oameni știu că părul este format în principal din proteine. Aceasta înseamnă că, dacă nu luăm în cantitate suficientă, riscăm să avem părul care este casant și arată deteriorat și slab. Un astfel de efect îl putem observa la persoanele care doresc să urmeze o dietă vegetariană, dar nu reușesc să compenseze în mod corespunzător absența cărnii și ajung să-și piardă părul sau să-l găsească subțire și fragil.

Există și alte elemente care contribuie la hrănirea părului, principalele fiind zincul, betacarotenul, vitamina C și acizii grași Omega 3. Să începem cu zincul, important pentru că stă la baza producției de androgeni care, dacă sunt în cantitate insuficientă, poate provoca căderea părului și favorizează formarea mătreții. Zincul il gasim in unele carnuri precum carnea slaba de vita si ficat dar si in legume precum spanacul si dovleacul, sau in alune. Beta- carotenul este renumit pentru bronzare, dar este util și pentru alte lucruri, de exemplu pentru a preveni uscarea scalpului și mătreața, dar și face părul mai strălucitor. Îl găsim în morcovi dar și în dovleac, sparanghel, conopidă și cartofi dulci.

Vitamina C se găsește în multe fructe și legume: citrice, căpșuni, broccoli, spanac și toate legumele cu frunze de culoare verde închis, alimente bogate. Tratează părul uscat și fragil. Vitamina A este aproape la fel de importantă pentru bunăstarea scalpului în timp ce B6 contribuie la crearea cheratinei și este ascunsă în spanac dar și în leguminoase și nuci. Acizii grași Omega-3 se găsesc în peștele gras, precum sardinele, heringul, macroul și chiar și somonul, dar și în nuci și semințele de in, ei ajută la întărirea părului. Semințele de in se găsesc și în multe produse pentru păr.

Ce să NU mănânci pentru a avea un păr frumos

Deși este important să avem o dietă completă, există alimente pe care nu ar trebui să le alungăm, dar cel puțin să le limităm drastic. Ma refer la zaharuri simple care au efect inflamator. Alimentele care o conțin au un indice glicemic prea mare și nu sunt bune pentru părul tău. Asta nu înseamnă că trebuie să eliminăm complet zaharurile din dietă, pentru că a avea un păr frumos nu înseamnă a pierde în greutate, este pur și simplu suficient să preferăm acele alimente care au zaharuri cu eliberare lentă, precum fructele și legumele.

Ce să mănânci pentru a preveni căderea părului

Dacă vrem să întârziem căderea părului cât mai mult posibil, trebuie să ne asigurăm că alimentația noastră nu duce niciodată lipsă de fier, care este, de asemenea, important pentru creșterea părului. Acest element joacă un rol important în procesul de creare a hemoglobinei care oxigenează țesuturile, inclusiv scalpul. Mâncând alimente precum carne roșie slabă, pui, curcan, gălbenuș de ou, fructe uscate, leguminoase și făină integrală vom avea părul puternic și vom avea și mult din el. De asemenea, calciul contribuie la creșterea părului și îl găsim mult în produsele lactate.

Incercam sa alegem unele mai slabe precum branza si laptele degresat, bogate in proteine ​​si prin urmare si hranitoare pentru par.

Ce să mănânci pentru a avea un păr frumos și puternic

Dacă ai înțeles acum ce să mănânci pentru a avea un păr frumos, hai să vedem cum să-l întărești, dacă este cazul. Ouăle sunt cu siguranță soluția deoarece sunt bogate în biotină, care stimulează regenerarea și contribuie la bunăstarea părului.

Bananele, ovăzul și stafidele pot ajuta, de asemenea, deoarece conțin siliciu. Alte ingrediente care nu trebuie să lipsească dintr-o dietă pentru un păr frumos sunt migdalele, alunele, tărâțele, avocado, somonul și brânzeturile cu conținut scăzut de grăsimi. Să nu uităm să asezonăm cu ulei de măsline extravirgin. Pentru a avea un păr strălucitor, care nu este uscat, tern și tern, ai nevoie de cel puțin o linguriță pe zi.

Ce parere ai?

0 / 5

Your page rank:


Denisa Stancu

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *